Superman
Suka Atau Tak ?
Saturday, 21 January 2012 | 08:30 | 0 superr


Aku rase pelikla dengan diri aku ni , tiba-tiba jer suka kat seseorang perempuan ni.
Tapi yang sayangnya dia dah berpunya , so , aku cuma berkawan jela dengan dia.
dia ni adalah jugak ciri-ciri perempuan aku suka , aku suka kalau dia ubah sikit cara dia ,
tapikan perempuan ni susah nak faham , sesetengah perempuan tak berape suka berjiwang , ada yang setengahnya jiwang giler !!!

tapi aku rase macam dah terlajak dah ni ,

bebalik pasal perempuan ni , dia OK dengan aku , dia baik , bijak kot , peramah dengan aku mungkinlah..
Tapi yang aku berharap sangat tak de orang yang akan baca post aku ni ,
sebab ini pasal perasaan , sebenarnya aku kurang suka kalau ada perempuan yang suka merajuk tak tentu pasal , aku dahlah macam panas baran , kena pulak yang kuat merajuk ,
HAIIiIiI YYAYyayayYAYYAYAYYAY!!!!!
kena di aku ,

tak payah sebuat nama dia pon mungkin kawan aku tahu sapa perempuan ni ,

tapi , aku belom couple lagi dengan dia lah mangkuk-mangkuk kawan ku sekalian !
ade ke patut kawan aku kate aku couple dengan perempuan tu ,
ishhhh...ishhhhh.ishhhhhhh...
memang tak ahh kalau aku nak couple dengan GF org ,
banyak masalah kot ,

tapi aku suka ahh msj dengan dia ,

dia tak macam kawan perempuan aku sebelom ni <
bye couuuUUw loOOO!
takut makayah aku terjah bilik aku !
mampus saje jer aku nanti dia bace ni !
tapi persoalanya ,
AWAK SUKA SAYA TAK SEBEBARNYA??!!??
*saya tau itu takdir tapi kita boleh ubah takdir!

Older Post | Newer Post